Powered by Smartsupp Jak mám postupovat v případě, že mi bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal(a)? | HS Parts
0
725 657 411(Po-Pá, 6:30-15:00 hod.)
Menu

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal(a)?

Chápeme, jaké nepříjemnosti to může způsobit, a chceme vás ujistit, že se plně zavazujeme k rychlé a hladké nápravě situace.

Pro potvrzení nesrovnalosti a urychlení procesu výměny, prosím, zašlete nám na email info@hsparts.cz fotografii obdrženého zboží spolu s číslem Vaší objednávky. Tím nám velmi pomůžete v identifikaci a prevenci podobných chyb v budoucnu.

Níže naleznete jednoduchý a bezplatný návod, jak postupovat při zasílání zboží zpět k nám

1

Na podací pobočku Zásilkovny přineste zásilku, do které zabalíte původní fakturu (popř. její kopii), na kterou vyznačíte zboží, u kterého došlo k záměně a nahlaste obsluze zpětnou zásilku s identifikátorem 92291740. Obsluze předáte balík a o vše se postaráme. Vyhledání nejbližšího podacího místa Zásilkovny můžete na www.zasilkovna.cz/pobocky.

2

Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín.

3

Zboží k výměně můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.

Abychom mohli co nejrychleji zajistit nápravu a odeslat Vám správné komponenty, je nezbytné, abychom obdrželi nesprávné díly zpět. Správné zboží Vám bude odesláno okamžitě a zcela bez poplatků, a to stejným způsobem dodání, jaký byl použit pro Vaši původní objednávku.

Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!