Chápeme, jaké nepříjemnosti to může způsobit, a chceme vás ujistit, že se plně zavazujeme k rychlé a hladké nápravě situace.
Pro potvrzení nesrovnalosti a urychlení procesu výměny, prosím, zašlete nám na email info@hsparts.cz fotografii obdrženého zboží spolu s číslem Vaší objednávky. Tím nám velmi pomůžete v identifikaci a prevenci podobných chyb v budoucnu.
Níže naleznete jednoduchý a bezplatný návod, jak postupovat při zasílání zboží zpět k nám
1Na podací pobočku Zásilkovny přineste zásilku, do které zabalíte původní fakturu (popř. její kopii), na kterou vyznačíte zboží, u kterého došlo k záměně a nahlaste obsluze zpětnou zásilku s identifikátorem 92291740. Obsluze předáte balík a o vše se postaráme. Vyhledání nejbližšího podacího místa Zásilkovny můžete na www.zasilkovna.cz/pobocky.
2Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín.
3Zboží k výměně můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.
Abychom mohli co nejrychleji zajistit nápravu a odeslat Vám správné komponenty, je nezbytné, abychom obdrželi nesprávné díly zpět. Správné zboží Vám bude odesláno okamžitě a zcela bez poplatků, a to stejným způsobem dodání, jaký byl použit pro Vaši původní objednávku.
Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!