Powered by Smartsupp Jak mám postupovat v případě, že mi nebyly doručené všechny objednané položky? | HS Parts
0
725 657 411(Po-Pá, 6:30-15:00 hod.)
Menu

Jak mám postupovat v případě, že mi nebyly doručené všechny objednané položky?

Zjistili jste, že Vaše nedávná objednávka nedorazila v kompletním stavu? Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme.

Abychom zajistili, že problém nevznikl během přepravy, prosíme Vás o pečlivou kontrolu celé zásilky, včetně obalů, abychom vyloučili možnost poškození nebo ztráty zboží na cestě k Vám.

Naše logistické procesy jsou průběžně monitorovány za účelem zachování nejvyšších standardů, a proto tuto záležitost pečlivě prošetříme. Pokud by se ukázalo, že chyba vznikla na naší straně, přijměte naši omluvu. Chybějící zboží Vám bude odesláno okamžitě a zcela bez poplatků, a to stejným způsobem dodání, jaký byl použit pro Vaši původní objednávku.

Rovněž doporučujeme, abyste zkontrolovali svůj e-mail, včetně složky se spamem, zda jste obdrželi potvrzení o částečném odeslání Vaší zásilky. Tento stav nastává, pokud jedna nebo více položek z Vaší objednávky již nebyly v okamžiku expedice skladem.

V souladu s našimi zásadami a závazky k Vám, jako našemu zákazníkovi, Vás ujišťujeme, že budete fakturováni pouze za ty položky, které byly skutečně odeslány.