Powered by Smartsupp Vrácení zboží a reklamace | HS Parts
0
725 657 411(Po-Pá, 6:30-15:00 hod.)
Menu

Vrácení zboží a reklamace

Poškozená zásilka

Vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů

Pokud jste obdrželi zásilku a zjistíte, že zboží, které jste si objednali není úplně podle vašich představ, máte možnost jej vyměnit nebo vrátit.

Co dělat při vrácení zboží?

Registrovaní zákazníci mají možnost využít vráceni produktů přímo v zákaznickém účtu.

Kupující - spotřebitel má nárok na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů od doručení.

Kupující - podnikatel, který v objednávce uvedl IČ nebo DIČ, má nárok pouze na výměnu zakoupeného zboží do 14 dnů od doručení (§ 1829 ObčZ).

Jak mám postupovat, když jsem si špatně objednal(a) a nyní potřebuji jen zboží vyměnit?

Pokud jste obdrželi zásilku a zjistíte, že zboží, které jste si objednali, není úplně podle vašich představ a potřebujete jiný model, rozměr či velikost, máte možnost jej také pohodlně vyměnit.

Vrácený produkt můžete vyměnit za jakékoliv zboží z nabídky v podobné cenové hladině. Pokud bude cena vybraného zboží větší, zbývající část doplatíte při převzetí zásilky. Pokud bude cena nižší než produkt, který posíláte k výměně, peněžní rozdíl Vám vrátíme.

Původní zboží nesmí jevit známky použití a musí být v nepoškozeném stavu, pokud možno v původním obalu. Upozorňujeme, že kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Jak na to? Je to velmi jednoduché.

1

Na podací pobočku Zásilkovny přineste zásilku, do které zabalíte vyplněnou „žádost o výměnu zboží“ a nahlaste obsluze zpětnou zásilku s identifikátorem 92291740. Obsluze předáte balík a o vše se postaráme. Vyhledání nejbližšího podacího místa Zásilkovny můžete na www.zasilkovna.cz/pobocky.

2

Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín, včetně vyplněné „žádosti o výměnu zboží“.

3

Zboží k výměně můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete své peníze očekávat nejpozději do 10 pracovních dní. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.

Prodávající neakcetpuje zboží vrácené na jeho adresu dobírkou. Tento balík nebude převzat a bude vrácen zpět odesílateli. Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!

Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?

Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, tak můžete zvolit tři postupy.

1

Na podací pobočku Zásilkovny přineste zásilku, do které zabalíte vyplněné „oznámení o odstoupení“ a nahlaste obsluze zpětnou zásilku s identifikátorem 92291740. Obsluze předáte balík a o vše se postaráme. Vyhledání nejbližšího podacího místa Zásilkovny můžete na www.zasilkovna.cz/pobocky.

2

Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín, včetně vyplněného „oznámení o odstoupení“.

3

Zboží k vrácení můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.

Zboží nesmí jevit známky použití a musí být v nepoškozeném stavu, pokud možno v původním obalu. Upozorňujeme, že kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete své peníze očekávat nejpozději do 10 pracovních dní. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.

Prodávající neakcetpuje zboží vrácené na jeho adresu dobírkou. Tento balík nebude převzat a bude vrácen zpět odesílateli. Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!

Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili.

Výjimkou je zboží:

1

Zboží, které jeví známky použití, či bylo montováno a není tak v původním stavu. (YouTube video). Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (např. pokud používáte parfém i potom, co jste jej už jednou zkusili).

2

Vrácení zboží není možné, pokud jste jako kupující - podnikatel uvedl v objednávce IČ nebo DIČ, máte nárok pouze na výměnu zakoupeného zboží do 14 dnů od doručení (§ 1829 ObčZ).

3

Zboží bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků (např. výroba řetězů na míru).

Reklamace zboží

Reklamace zboží

I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti.

Ikona reklamace

Zadání reklamace a přidělení reklamačního čísla (RMA)

Ikona reklamace

Přijetí zboží, kontrola technikem, oprava v servisu nebo výměna zboží

Ikona reklamace

V průběhu reklamace jste informováni a vždy přesně víte, v jakém je

Ikona reklamace

Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů

Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Registrovaní zákazníci mají možnost reklamovat produkty přímo v zákaznickém účtu.

Mějte prosím na paměti, uvedete-li ve své objednávce IČ, platí, že jedná-li kupující při uzavření kupní smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti, jednoduše řečeno není - li kupující spotřebitelem, činí lhůta k uplatnění práv z vadného plnění u zboží 12 měsíců od jeho převzetí, s výjimkou kompletních motorů, kde činí 6 měsíců (maximálně však 9 měsíců od data expedice ze skladu prodávajícího).

Jak mám zboží reklamovat?

Reklamaci vady uplatníte pomocí „oznámení o reklamaci“. V něm nesmí chybět vaše identifikační údaje, číslo objednávky, popis vady nebo toho, jak se projevuje, a informaci o tom, jak chcete, abychom vadu vyřešili. Čím detailnější popis nám poskytnete, tím lépe budeme schopni identifikovat a řešit Vaši závadu.

Reklamované zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození, a spolu s oznámením o reklamaci:

1

Přineste na podací pobočku Zásilkovny a nahlaste obsluze zpětnou zásilku s identifikátorem 92291740. Obsluze předáte balík a o vše se postaráme. Vyhledání nejbližšího podacího místa Zásilkovny můžete na www.zasilkovna.cz/pobocky.

2

Zásilku s reklamací zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín.

3

Zboží k reklamaci můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.

Prodávající neakcetpuje zboží vrácené na jeho adresu dobírkou. Tento balík nebude převzat a bude vrácen zpět odesílateli. Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!

Kdy můžu zboží reklamovat?

Jako prodejce jsme odpovědní za vady, které se u zakoupeného produktu vyskytnou v období do 24 měsíců ode dne jejího převzetí. Musí jít ale o vadu, kterou měl produkt už při převzetí. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Jak dlouhá je lhůta pro reklamaci zboží?

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Je možné, že Vás pro urychlení řešení budeme kontaktovat také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Další informace o vašich právech a postupu při reklamaci, najdete zde.